axiobib2 podczas prac polowych
Pneu agricole Michelin Axiobib2 dans un champ
Kalkulator ciśnienia w oponach rolniczych: MICHELIN Agropressure
Nawet jeśli nie znasz obciążenia osi pojazdu, z naszą aplikacją łatwo i szybko ustalisz właściwe ciśnienie w oponach, niezależnie od konfiguracji ciągnika i osprzętu.
MICHELIN AgroPressure: Ciśnienie w oponach ciągnika
DOSTĘP DO BEZPŁATNEGO NARZĘDZIA DO OBLICZANIA CIŚNIENIA W OPONACH ROLNICZYCH
MICHELIN AGROPRESSURE: wersja na laptop
Man using laptop with blank screen in field, closeup. Agriculture technology
JAKIE SĄ KORZYŚCI Z MICHELIN AGROPRESSURE?
MICHELIN Agropressure: wersja na smartfon
Harvester machine to harvest wheat field working
Obliczanie ciśnienia w oponach jest istotnym czynnikiem wpływającym na produktywność gospodarstwa rolnego, ponieważ optymalizuje trwałość i przyczepność opon, a także pomaga chronić glebę i oszczędzać paliwo.
- ŁATWY w użyciu dzięki prostemu interfejsowi.
- SZYBKI i NIEZAWODNY w udzielaniu informacji dot. ciśnienia w mniej niż 3 min. (w BAR i PSI).
- Uzyskaj SPERSONALIZOWANE PORADY dzięki technicznej bazie danych ciągników i osprzętu.
- Łatwe do udostępniania porady dot. ciśnienia.
DLACZEGO PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W OPONACH JEST RZECZĄ NIEZBĘDNĄ W PROWADZENIU GOSPODARSTWA ROLNEGO?
Zwiększaj plony gospodarstwa rolnego
Zmniejszając zagęszczenie gleby i ograniczając powstawanie kolein.
Oszczędzaj czas
Zmniejsz poślizg na polu dzięki prawidłowemu ciśnieniu: szerszy ślad zwiększa produktywność.
Obniżaj koszty
Z prawidłowym ciśnieniem w oponach możesz zmniejszać opór toczenia opon i czerpać korzyści z niższego zużycia paliwa, jednocześnie optymalizując żywotność opon.
Niezawodny symulator oparty na wiarygodnych i spersonalizowanych danych
Michelin Agropressure: wersja na komputer
Harvester machine to harvest wheat field working
Michelin Agropressure dostarcza szybkich i prostych porad dotyczących zalecanego ciśnienia w oponach ciągników rolniczych w zależności od warunków użytkowania i osprzętu.
Dzięki naszej bazie danych możesz obliczyć i symulować prawidłowe ciśnienie w oponach, aby poprawić swoje osiągi w polu.
MICHELIN AGROPRESSURE WSPIERA KAŻDY ETAP
SYMULACJI OBLICZEŃ CIŚNIENIA
4 kroki Michelin AGROPRESSURE
WYBIERZ
- Obliczanie obciążenia: Nie znasz obciążenia osi ciągnika/podpiętego osprzętu? Ustal je, korzystając z naszej bazy danych i modeli obliczeniowych obciążenia.
- Znane obciążenie: Znasz dokładnie obciążenie osi całej konfiguracji (obciążony ciągnik i podpięty osprzęt).
SPRAWDŹ
- Sprawdź dostępne informacje techniczne (marka/rozmiar/konfiguracja opon, osprzęt i zastosowanie).
UZYSKAJ
Uzyskaj zalecane ciśnienie dla opon ciągnika w zależności od obciążenia, warunków użytkowania, prędkości na drodze lub w polu, a także symulację ryzyka zagęszczenia gleby.
ZAPISZ I STOSUJ
Zapisz symulacje ciśnienia w oponach swoich ciągników, aby w każdej chwili mieć je pod ręką i łatwo udostępniać je swoim pracownikom. Prosto i łatwo zarządzaj symulacjami ciśnienia w oponach całej floty ciągników.
CTIS: OPTYMALIZUJ CIŚNIENIE W OPONACH KILKA RAZY DZIENNIE, NIE
WYCHODZĄC Z KABINY CIĄGNIKA
Modelowanie 3D ciągnika i wozu asenizacyjnego wyposażonego w system zdalnego pompowania (CTIS)
Go further by easily adjusting your tyre pressure while driving, thanks to the CTIS (remote tyre inflation system)
CIŚNIENIE W OPONACH: CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)
Wszystkie symulacje ciśnienia obejmują pojazdy różnych marek: Agrale, Antonio Carraro, Belarus (znane także jako Avto, MTZ, MTW), Branson, Carraro, Case IH, Challenger, CLAAS, Deutz-Fahr, Doppstadt, Farmtrac, Fendt, Fiat Trattori (znane także jako FiatAgri), Goldoni, Hurlimann, JCB (znane także jako J.C. Bamford Excavators), John Deere, Kioti, Kubota, Lamborghini Trattori, Landini, Lindner, LS Tractors (znane także jako GoldStar Tractors), Massey Ferguson, McCormick, New Holland Agriculture, Pasquali, Renault Agriculture, Rigitrac, SAME, Steyr, TYM, Universal Tractors (znane także jako UTB Tractors), Ursus, Valtra (znane także jako Valmet, Valtra Valmet), Valpadana, Versatile, YTO Groupe, ZETOR.
Prawidłowe ciśnienie w oponach ciągnika jest kluczowym czynnikiem poprawiającym nie tylko wydajność w polu, ale także skracającym czas pracy i obniżającym wydatki na paliwo dla ciągnika.
Dla wiarygodnych pomiarów ciśnienia Michelin zaleca stosowanie manometru zewnętrznego, innego niż manometr na sprężarce. Najlepsze są precyzyjne manometry cyfrowe lub igłowe od 0 do 4 barów (0-60 psi) dostępne w sklepach rolniczych lub u sprzedawców opon. Po pewnym czasie zaleca się sprawdzenie dokładności pomiarów urządzenia, porównując je z nowszym manometrem. Wilgotność, warunki pogodowe i wstrząsy mogą powodować rozkalibrowanie manometru, w efekcie czego wyniki pomiarów będą niedokładne. Zbyt niskie ciśnienie w oponach może mieć szereg negatywnych konsekwencji m.in. uszkodzenie (pęknięcie) karkasu opony, szybsze i/lub nieregularne zużycie ogumienia czy zwiększone zużycie paliwa. Konsekwencje nadmiernego ciśnienia są mniej poważne i dotyczą głównie osiągów opon. Należą do nich przede wszystkim słabsza trakcja, większy uślizg na podłożu czy mniejsza powierzchnia styku z podłożem zwiększająca zagęszczenie gleby. Teraz, dzięki AGROPRESSURE wiesz, jakie ciśnienie stosować. Pamiętaj tylko, aby od czasu do czasu je sprawdzać.
Z MICHELIN AGROPRESSURE dysponujesz łatwym w użyciu narzędziem, które pozwoli Ci zrozumieć zalecenia dotyczące ciśnienia w oponach. Możesz również zapoznać się z tabelami ciśnienia w oponach do ciągników rolniczych TUTAJ.
POBIERZ APLIKACJĘ MICHELIN AGROPRESSURE NA SMARTFON
i miej pewność, że masz zawsze dobre ciśnienie i możesz podzielić się wskazówkami dotyczącymi ciśnienia z kolegami!
agropressure pl pol 1
MICHELIN AGROPRESSURE: zoptymalizuj ciśnienie w oponach rolniczych
- Prawa własności intelektualnej
- Spółka Michelin jest właścicielem lub licencjobiorcą wszystkich praw własności intelektualnej do witryny Michelin i publikowanych na niej materiałów. Prace te są chronione prawami autorskimi i traktatami odnośnie własności intelektualnej na całym świecie. Wszystkie prawa zastrzeżone.
- Michelin nie ponosi odpowiedzialności za stosowanie niewłaściwego ciśnienia w oponach. Prosimy o kontakt ze specjalistą od ogumienia w celu uzyskania dokładnych informacji.