Ciągnik i podczepiany sprzęt rolniczy z CTIS

Agricultural tyre inflation modeling

CENTRALNY SYSTEM POMPOWANIA OPON (CTIS): REGULACJA CIŚNIENIA OPON ROLNICZYCH PODCZAS PRACY

JAK DZIAŁA AUTOMATYCZNY SYSTEM POMPOWANIA OPON W CIĄGNIKACH?

Przy Za pomocąy czujników, zaworów oraz sterownika centralny system pompowania opon określa optymalne ciśnienie opon na daney teren podłoże oraz i dla poprawia optymalizacji warunki komfortu jazdy. Następnie System aktywuje zawory, aby odpowiednio dopompować opony albo spuścić z nich powietrze.

Kierowca ma możliwość dostosowywania ciśnienia opon i optymalizacji osiągów pojazdu podczas pracy i optymalizacji osiągów pojazdu bez opuszczania wychodzenia z kabiny.

Central Tire Inflation System : How does it work ?

JAKIE SĄ ZALETY CENTRALNEGO SYSTEMU POMPOWANIA OPON (CTIS)?

As farmer, change tire pressure on move is a MUST to have

REGULACJA CIŚNIENIA OPON W DOWOLNEJ CHWILI BEZ OPUSZCZANIA WYCHODZENIA Z KABINY

Przy wielu zastosowaniach pracach w gospodarstwie rolniczymch kilkakrotna zmiana ciśnienia w oponach w ciągu dnia jest NIEZBĘDNA.

Na optymalne ciśnienie w oponach wpływa kilka czynników: typ pojazdu, obciążenie, ciśnienie nacisk na glebę i prędkość.

W zależności od rodzaju upraw na terenie gospodarstwa rolnicy muszą czasem zmieniać ciśnienie nawet kilkakrotnie w ciągu dnia.

Centralny system pompowania opon (CTIS) pozwala sterować regulować ciśnieniem w oponach bez opuszczania wychodzenia z kabiny.

 

Chcę się dowiedzieć, jak założyć zamontować CTIS w moim pojeździe

ZWIĘKSZ ZWIĘKSZ PRODUKTYWNOŚĆ, I ZMNIEJSZAJĄC KOSZTY, CHROŃ GLEBĘ I OGRANICZ ŚLIZGANIE SIĘ KÓŁ

Korzystaj z właściwych opon i usług, aby zwiększyć produktywność

CTIS: Zwiększ produktywność

Zwiększ produktywność

Wzrost produktywności nawet o 4% dzięki lepszej trakcji*

Zwiększona Większa trakcja i mniejszy uślizg pozwalają na dłuższą pracę i ograniczają zużycie paliwa.

Większa oszczędność: zużycie paliwa, żywotność opon itp.

CTIS: Ogranicz koszty

Ogranicz koszty

Oszczędzaj nawet 10% paliwa w warunkachpodczas prac polowych dzięki regulacji ciśnienia opon*

Zwiększona powierzchnia opony pozwala zmniejszyć nacisk na glebę, zapobiegaćc jej ubijaniu ugniataniu i chronić maksymalny potencjał agronomiczny upraw.

Zwiększ plony z pola

CTIS: Chroń glebę

Chroń glebę

Zmniejszenie nacisku na glebę nawet o 33% przy odpowiednio wyregulowanym ciśnieniu**

Lepsze zarządzanie ciśnieniem obniża zużycie opon i paliwa, a także skraca czas pracy, co pozwala w pełni wykorzystać możliwości maszyny.

Zredukuj Ograniczaj ubijanie zagęszczanie gleby dziękinaszym rozwiązaniom i oponom Michelin

CTIS: Ogranicz ślizganie uślizg się kół

Ogranicz ślizganie sięuślizg kół

Ograniczenie utraty trakcji nawet o 30% przy aktywnym użyciu CTIS*

Nie pozwól, by deszczowa pogoda zmniejszyła psuła zbiory. Dzięki CTIS opóźnienia spowodowane niekorzystną złą pogodą odchodzą do przeszłości.

CTIS (centralny system pompowania opon) pozwala uzyskać te korzyści w dowolnej chwili, bez opuszczania wychodzenia z kabiny!

CI ROLNICY JUŻ PRZEKONALI SIĘ DO CTIS***

 

Sprzęt ma coraz większą masę, prędkość oraz moc. Pola są bardziej w coraz większej od siebie oddaloneodległości od siebie. Jazda po drogach wymaga wyższego ciśnienia ze względu na temperaturę, masę i prędkość, natomiast podczas prac polowych konieczne jest jak najniższe ciśnienie, aby zapewnić maksymalną trakcję i minimalny nacisk na podłoże. Brak możliwości zmiany ciśnienia ma swoje wady. – dDowiedz się, jak system CTIS może Ci pomóc.

 

DLACZEGO NALEŻY REGULOWAĆ CIŚNIENIE W OPONACH ROLNICZYCH?

Zwiększ plony z pola

Chroń glebę

UZYSKAJ WIĘKSZE PLONY

Na terenie gospodarstw rolnych wielokrotne Wielokrotne przejazdy maszynami rolniczymi po polach uprawnych powodują zagęszczanie gruntu, co utrudnia osłabia dopływ napowietrzenie glebypowietrza, wsiąkanie w nią wody i dostęp korzeni do pobieranie składników odżywczych przez korzenie roślin. Ekonomiczne skutki ugniatania gleby są poważneznaczące: oprócz zmniejszenia plonu zagęszczenie gleby może prowadzić do ryzyka rozwoju patogenów glebowych i niesie ze sobą konieczność rekultywacji pola.

Zredukuj ugniatanie ubijanie gleby dzięki naszym usługom i oponom Michelin

Ogranicz ubijanie ugniatanie gleby

OGRANICZ UBIJANIE UGNIATANIE GLEBY

Dlatego na polu trzeba koniecznie stosować nNiższe ciśnienie w polu jest konieczne, aby zmniejszyć powierzchnię styku kół maszyny z podłożem oraz ograniczyć tworzenie się kolein i ubijanie zagęszczania glebygruntu.

Większa oszczędność: zużycie paliwa, żywotność opon itp.

Ogranicz koszty

WIĘKSZA OSZCZĘDNOŚĆ

Bez względu na rodzaj pojazdu odpowiednie ciśnienie w oponach ma kluczowe znaczenie dla zagwarantowania właściwego zachowania pojazdów i maszyn na drodze. Pomoże Pomaga to ograniczyć także zmniejszyć opór toczenia opon, co z kolei obniży zużycie paliwawydłuży żywotność opon.

CZY WIESZ, ŻE...? TECHNOLOGIA MICHELIN ULTRAFLEX POZWALA UZYSKAĆ DODATKOWE KORZYŚCI Z CTIS

 

 

Zastosuj opony zaprojektowane do działania przy niskim ciśnieniu i wykorzystaj w pełni potencjał CTIS.

GDZIE ZNALEŹĆ WIĘCEJ INFORMACJI O CTIS?

MICHELIN rekomenduje system CTIS zaprojektowany i wyprodukowany przez naszego partnera PTG – firmę, która od ponad 30 lat specjalizuje się w rozwiązaniach z obszaru pompowania kół.

CZY SYSTEM CTIS BĘDZIE ODPOWIEDNI DO MOJEGO CIĄGNIKA I SPRZĘTU PODCZEPIANEGO?

Centralny system pompowania opon (CTIS) jest kompatybilny ze wszystkimi maszynami rolniczymi: beczkowozami do nawozu, rozrzutnikami do obornika, sadzarkami i innymi rodzajami sprzętu.

CTIS pasuje:

  • do każdego pojazdu,
  • do każdej marki lub gamy opon,
  • do każdej konfiguracji.
Central Tire Inflation System (CTIS) is compatible for all your agricultural machinery


JAK PODŁĄCZYĆ CENTRALNY SYSTEM POMPOWANIA OPON DO CIĄGNIKA?

 

Wszystkie komponenty CTIS do montażu w ciągniku

Centralny system pompowania opon – schemat części

CTIS składa się z następujących elementów:

  1. Jeden centralny układ sterujący
  2. Jedno złącze obrotowe przy każdym kole
  3. Przewody pneumatyczne łączące obudowę CTIS z każdą z opon
  4. Jedno połączenie między CTIS a terminalem (np.: ISOBUS) w kabinie
  5. Jedno połączenie między CTIS a układem pneumatycznym ciągnika

Konfiguracją pojazdu rolniczego zajmie się profesjonalna specjalistyczna firma partnerska. Kompleksowe objaśnienie systemu CTIS, w tym dokumentację techniczną, można znaleźć w naszym przewodniku produktowym do pobrania.

CZYM DOKŁADNIE MOŻNA STEROWAĆ Z KABINY?

Interfejs do regulacji ciśnienia opon rolniczych

Przykład terminala ISOBUS

Interfejs terminala jest bardzo łatwy w obsłudze:

  • Szybkie pompowanie opon lub spuszczanie z nich powietrza, nawet podczas jazdy
  • Wybór podłoża (droga, pole) i obciążenia (od całkowitego napełnienia do zera)
  • Wybór osi
  • Ustawienie zakresu wysokiego i niskiego ciśnienia dla każdej osi
  • Nawet 18 różnych konfiguracji

 

Możliwość pełnej integracji z terminalem ISOBUS

SYSTEM POMPOWANIA OPON MICHELIN: CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)

ILE KOSZTUJE CTIS? CHCĘ UZYSKAĆ INDYWIDUALNĄ WYCENĘ SYSTEMU.

Do sporządzenia wyceny będziemy potrzebować dodatkowych informacji. Kliknij TUTAJ, aby skontaktować się z nami w celu uzyskania indywidualnej wyceny.

CZY SYSTEM JEST KOMPATYBILNY ZE WSZYSTKIMI POJAZDAMI?

System CTIS można zamontować w niemal wszystkich pojazdach rolniczych. Większość rynku stanowią oczywiście ciągniki i przyczepy. Istnieje jednak również możliwość montażu systemu w opryskiwaczach, siewnikach czy kombajnach.

ILE TRWA INSTALACJA SYSTEMU CTIS?

Najczęściej zajmuje to 10–12 godzin na każdą oś, ale procedura montażu różni się w zależności od sprzętu. Aby uzyskać porady na temat instalacji, skontaktuj się TUTAJ z naszym ekspertem ds. CTIS.

CZY MONTAŻ CTIS SPOWODUJE UNIEWAŻNIENIE GWARANCJI NA POSIADANY SPRZĘT?

Nasz system nie jest w pełni stanowi żadnego zagrożeniabezpieczny i spełnia rygorystyczne normy jakości i bezpieczeństwa. Większość marek OE dopuściła stosowanie CTIS z niektórymi rodzajami sprzętu. Aby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące konkretnych producentów, skontaktuj się TUTAJ z naszym ekspertem ds. CTIS.

CZY DO MONTAŻU OPRÓCZ SYSTEMUCTIS POTRZEBNY MUSZĘ JEST MONTOWAĆ DODATKOWY SPRZĘT?

Do prawidłowego działania systemu CTIS potrzebna jest sprężarka powietrza (np. kompresor do hamulców pneumatycznych). Jeśli sprzęt maszyna lub sprzęt nie jest są wyposażoney w sprężarkę, można ją zakupić u sprzedawcy systemu CTIS.

CZY MOŻNA KORZYSTAĆ Z CTIS, JEŚLI SPRZĘT NIE JEST WYPOSAŻONYPOSIADA W ISOBUS?

Oczywiście! Aby pomóc w Do obsługi dze CTIS na w danym sprzęcie bez ISOBUS, oferujemy posiadamy alternatywne rozwiązanie cyfrowe.

JAKIE SĄ KORZYŚCI (ROI) ZCZY INWESTYCJA W CTIS ZWRACA SIĘ W JAKIŚ SPOSÓB??

Z systemem CTIS wiąże się wiele korzyści. Najbardziej oczywiste jest to zmniejszenie obniżenie zużycia paliwa i oszczędność czasu dzięki ograniczeniu ślizgania sięuślizgu kół. Kolejne zalety to wolniejsze zużywanie sięcie opon i i wydłużenie możliwość dłuższej realnego czasu pracy na w polu. Najistotniejszą zaletą a jest jednak ochrona gleby, co ma duże znaczenie z kolei dla przekłada się na wysokośćci plonów. Więcej sSzczegółoweów informacje są dostępne można znaleźć TUTAJ.

DLACZEGO PO WEWNĘTRZNEJ/ZEWNĘTRZNEJ STRONIE KOŁA WIDAĆ GUMOWE (LUB METALOWE)DODATKOWE RURKI GUMOWE (LUB METALOWE) PRZEWODY?

Gumowe lub bądź metalowe rurki po zewnętrznej stronie koła to standardowy i niezawodny sposób dostarczania powietrza do opony. Do osi rozszerzalnych opracowaliśmy wewnętrzne złącze obrotowe, dzięki któremu system jest bardziej dyskretny i łatwiejszy w użyciu przy kołach bliźniaczych.

CZY MOŻNA W JEŹDZIĆ W TRAKCIE POMPOWANIA LUB SPUSZCZANIA POWIETRZA MOGĘ JECHAĆ? CZY CZYMŚ TO GROZIJEST TO BEZPIECZNE?

Bez problemuJak najbardziej! CTIS (Ccentralny system pompowania opon) został opracowany do pozwala na użytkowania w regulację ciśnienia w dowolnej chwili, również podczas jazdy, i bez ograniczeń prędkości. Zatem Kużywanie orzystanie z systemu w podczas jazdy ruchu jest bezpieczne.


Chcę otrzymywać najnowsze informacje o rozwiązaniach z obszaru rolnictwa

INFORMACJE PRAWNE

* Na podstawie badania terenowego przeprowadzonego w warunkach rzeczywistych w Szkocji w 2016 roku przy użyciu ciągnika Fendt 939 z założonymi oponamina oponach MICHELIN AXIOBIB IF 650/65R34 i MICHELIN AXIOBIB IF 710/75R42 oraz z przyczepąy trójosiowąej Stewart z na założonymi oponach MICHELIN oponami CARGOXBIB HF 600/55R26.5. Testowe warunki glebowe: ciężka niebieska glina. Również na podstawie badania terenowego przeprowadzonego w warunkach rzeczywistych we Francji w 2017 roku przy użyciu ciągnika Fendt 724 Vario z założonymi oponami na oponach MICHELIN MACHXBIB 710/55 R30 i MICHELIN MACHXBIB 900/50 R42 oraz z przyczepąy GYRAX BMXL 240 z założonymi oponami na oponach MICHELIN CARGOXBIB HF 710/50 R26.5. Testowe warunki glebowe: gleba gliniasto-wapienna. Rzeczywiste rezultaty wyniki mogą się różnić w zależności od warunków glebowych i pogodowych.

** Na podstawie obliczeń TERRANIMO i badania terenowego przeprowadzonego w warunkach rzeczywistych we Francji w 2020 roku przez Szkołę Rolnictwa, Leśnictwa i Nauk o Żywności (HAFL) Uniwersytetu Nauk Stosowanych w Bernie na zlecenie Michelin przy użyciu ciągnika JOHN DEERE 7310 z założonymi oponami na oponach MICHELIN MACHXBIB 600/70R30 i MICHELIN MACHXBIB 710/70R42 oraz z przyczepąy trójosiowąej THIEVIN z założonymi oponami na oponach MICHELIN TRAILXBIB 650/55R26.5. Rzeczywiste rezultaty wyniki mogą się różnić w zależności od warunków glebowych i pogodowych.

*** Badanie zewnętrzne zlecone przez Michelin i przeprowadzone przez „Tyre check” w czwartym kwartale 2021 roku na terenie Europy.

Korzystasz z nieaktualnej wersji przeglądarki.

Nie wspieramy już tej wersji przeglądarki. Oznacza to, że niektóre funkcjonalności strony mogą nie działać poprawnie.

Zaktualizuj swoją przeglądarkę do nowszej wersji lub otwórz stronę korzystając z innej przeglądarki.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+