DLACZEGO WARTO WYBRAĆ TĘ OPONĘ?
Wersja z pojedynczymi kołami na osi napędowej:
Dwie opony MICHELIN X® ONE MULTI™ D 495/45 R22.5 pozwolą zastąpić cztery opony na osi napędowej montowane w układzie bliźniaczym. Dzięki indeksowi ładowności 169 utrzymana zostaje nośność 11,5 tony na oś z zyskiem do 92 kg ładowności w każdym kursie.
Pozwala to również na obniżenie zużycia paliwa o 0,5 l/100 km (w porównaniu z oponą MICHELIN X® ONE XDN2 GRIP™ 495/45 R22.5, źródło wewnętrzne 2013 r.).
Pewne prowadzenie i stabilność dzięki oznaczeniom M+S i 3PMSF oraz klasie B hamowania na mokrej nawierzchni.
Większa pojemność ładunkowa przyczepy:
W przypadku przyczepy wyposażonej w opony 455/45 R22.5, przejście na oponę X® ONE MAXITRAILER+™ pozwala uzyskać niezwykły wzrost osiągów. Do 50% dłuższa żywotność i niższe zużycie paliwa w porównaniu z oponą MICHELIN X® ONE MAXITRAILER™ 455/45 R22.5 (test wewnętrzny 2010 r.).
To wyjątkowe rozwiązanie pozwala zoptymalizować objętość i masę ładunku, a także bezpieczeństwo, stabilność i ochronę przewożonego towaru w porównaniu z konwencjonalnym rozwiązaniem 385/65 R22.5. (1)
Uwaga: rozwiązanie to jest kompatybilne z każdym rodzajem transportu (międzynarodowy, krajowy lub regionalny).
Połączenie oszczędności z ochroną środowiska:
Tak, da się pogodzić rentowność z troską o środowisko.
Rozwiązanie MICHELIN X® ONE™ D do pojedynczego montażu na osi napędowej pozwala zaoszczędzić co drugą oponę.
W przypadku wszystkich tych opon należy pamiętać, że bieżnikowanie i pogłębianie bieżnika pozwala zaoszczędzić surowce i obniżyć zużycie paliwa.
Co więcej, opony są one produkowane w fabrykach spełniających wymagania normy środowiskowej ISO 14001.