Nowość

MICHELIN X MULTI ENERGY D2 315/80 R22.5
MICHELIN X MULTI ENERGY D2 315/80 R22.5
MICHELIN X MULTI ENERGY D2 315/70 R22.5
MICHELIN X MULTI ENERGY D2 315/70 R22.5
MICHELIN X MULTI ENERGY Z2 315/80 R22.5
MICHELIN X MULTI ENERGY Z2 315/80 R22.5
MICHELIN X MULTI ENERGY Z2 315/70 R22.5
MICHELIN X MULTI ENERGY Z2 315/70 R22.5
/4
  • Oszczędność paliwa
  • Błotnista gleba
  • Droga/teren

MICHELIN X® MULTI ENERGY™ Z2 / D2

Close
MICHELIN
X® MULTI ENERGY™ Z2 / D2
Select a dimension
back
Select a dimension
  • 315/70R22.5 LRL 158/150L VM TL
  • 315/80R22.5 LRJ 158/150L VM TL
  • 315/70R22.5 LRL 156/150L VM TL
  • 315/80R22.5 LRJ 156/150L VM TL
Close
MICHELIN
X® MULTI ENERGY™ Z2 / D2
Select a dimension
back
Select a dimension
  • 315/70R22.5 LRL 158/150L VM TL
  • 315/80R22.5 LRJ 158/150L VM TL
  • 315/70R22.5 LRL 156/150L VM TL
  • 315/80R22.5 LRJ 156/150L VM TL

banner michelin x multi energy 2

banner michelin x multi energy 2

Czy chcesz obniżyć koszty operacyjne i zarządzać transformacją ekologiczną bez uszczerbku dla bezpieczeństwa? Dzięki nowej generacji opon MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ 2 wkraczasz w nową erę bardziej zrównoważonej mobilności. Dostępna w rozmiarach 315/70R22.5 i 315/80R22.5 na przednią i tylną oś ciągników siodłowych i samochodów ciężarowych na wszystkich rodzajach dróg: autostradach, drogach szybkiego ruchu i drogach regionalnych.

Czy chcesz obniżyć koszty operacyjne i zarządzać transformacją ekologiczną bez uszczerbku dla bezpieczeństwa? Dzięki nowej generacji opon MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ 2 wkraczasz w nową erę bardziej zrównoważonej mobilności. Dostępna w rozmiarach 315/70R22.5 i 315/80R22.5 na przednią i tylną oś ciągników siodłowych i samochodów ciężarowych na wszystkich rodzajach dróg: autostradach, drogach szybkiego ruchu i drogach regionalnych.

 

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ TĘ OPONĘ?

cost control blue

KONTROLA KOSZTÓW
ZMNIEJSZONY TCO

Do 1 800 €/rok(1) dzięki:
• wysokiej oszczędności paliwa: do -1,2 l/100 km(2)
• wysokiemu przebiegowi(3)

eco transition blue

TRANSFORMACJA EKOLOGICZNA

WYSOKA REDUKCJA CO2
• Do -3,25 t CO2/rok(4)
• Łatwo przestaw się na pojazdy niskoemisyjne, zwłaszcza pojazdy
elektryczne(5)

safety and quality blue

BEZPIECZEŃSTWO I JAKOŚĆ
BUDOWANIE ZAUFANIA

• Przyczepność przez cały okres eksploatacji opony (nowej, zużytej i bieżnikowanej) niezależnie od warunków drogowych i pogodowych (oznaczenie 3PMSF)

compliance blue

ZGODNOŚĆ Z PRZEPISAMI
OPŁATY DROGOWE I VECTO

• Opony o niskim oporze toczenia
• Lepsze oznakowanie hałasu: do -3 dB

Czy kiedykolwiek słyszałeś o Eco-Design?

undefined Video
Technologia REGENION

PL Picto imageregenion verticaltechnology 1 Tyre

Pneu Michelin technologie

Technologia REGENION

PRZYCZEPNOŚĆ MICHELIN KILOMETR PO KILOMETRZE

Samoregenerujący się bieżnik powstający w procesie wulkanizacji opon w formach wydrukowanych w technologii druku 3D ze stopu aluminium zapewnia znakomitą przyczepność we wszystkich warunkach przez cały okres eksploatacyjny opony. Nowe rowki pojawiają się przez cały okres eksploatacji opony, zwiększając mobilność.

W 2018 roku dwóch inżynierów Michelin, którzy opracowali technologię REGENION, zostało uhonorowanych europejską nagrodą dla wynalazców w kategorii Przemysł.

Technologia INFINICOIL

PL Picto infinicoil technology 1 Tyre

Pneu Michelin technologie

Technologia INFINICOIL

WYTRZYMAŁOŚĆ MICHELIN MIERZONA KILOMETRAMI

Zastosowanie w opasaniu opony ciągłego, nawiniętego wzdłuż obwodu opony stalowego kordu o długości sięgającej 400 m zwiększa jej stabilność przez cały okres użytkowania.

Technologia, w połączeniu z innymi technologiami, pozwala na podniesienie osiągów opony o nowej budowie w zakresie: wytrzymałości równomiernego zużycia
bieżnikowalności opony

Technologia POWERCOIL

PL picto image powercoil technology 1 tyre

Technologia POWERCOIL

WYTRZYMAŁOŚĆ MICHELIN I NIŻSZY OPÓR TOCZENIA

Powercoil to bardziej wytrzymały, lżejszy stalowy kord nowej generacji, który obniża wagę i opory toczenia opony i podnosi jej wytrzymałość.

Technologia DURACOIL

PL Picto duracoil technology Help and Advice

Technologia DURACOIL

WZMOCNIONA STOPKA DLA WIĘKSZEJ TRWAŁOŚCI

Opony Michelin cechują się wysoką jakością i trwałością. Wzmocnienie przylegającego do felgi obszaru stopki nylonem wysokiej jakości podnosi wytrzymałość opony, chroni drutówkę i usztywnia strukturę podczas jazdy. Dzięki temu wzrasta wytrzymałość karkasów i odsetek karkasów przyjmowanych do bieżnikowania.

Wszystkie informacje techniczne i handlowe można znaleźć w naszej karcie produktu:

POWIĄZANE USŁUGI I ROZWIĄZANIA

key vi oncall

MICHELIN ONCall, Pomoc drogowa dla ciężarówek

Dostępna na terenie całej Europy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, MICHELIN ONCall pozwala szybko, łatwo i sprawnie przywrócić mobilność pojazdu po przebiciu opony.

Camions blancs alignés sur un parking

MICHELIN EFFITIRES : Bezproblemowe zarządzanie oponami

Pozwól nam zająć się wszystkim : skorzystaj z outsourcingu zarządzania oponami floty pojazdów.

Smartphone montrant l'app Truckfly sur un parking de camions

Truckfly by Michelin, preferowana aplikacja dla kierowców ciężarówek od 2015 roku!

Bezpłatna aplikacja Truckfly by Michelin poprawia jakość życia i warunki pracy kierowców ciężarówek.
Pomaga im znaleźć wszystkie przydatne miejsca: parkingi, restauracje, stacje paliw, myjnie samochodowe itp.

Etykieta

Dane techniczne

MICHELIN X MULTI ENERGY Z2 - 315/70R22.5
Wszystkie pozycje
Tak
Tak
Tak
1015 mm
351 mm
120 kmh / 75 mph
9 bar
9 bar
8500 kg / 18739 lbs
13400 kg / 29542 lbs
158
L
468 mm
121315

Informacja o bieżnikowaniu

3 mm
8 - 10
R3/R4
INFORMACJE PRAWNE

(1) 1 800 EUR/rok dzięki mniejszemu zużyciu paliwa: badanie wewnętrzne oparte na obliczeniach narzędzia TCO2
 (Vecto) przeprowadzone w 2024 r.; porównanie zestawu pojazdów wyposażonego w opony 315/70 R 22.5 MICHELIN X® Multi Energy™ Z2 & D2 +385/55 R 22.5 MICHELIN X® Multi T2 z zestawem pojazdów wyposażonym w opony 315/70 R 22.5 MICHELIN X® Multi Z & D + 385/55 R 22. 5 MICHELIN X® Multi T2, z pełnym obciążeniem 40 t, w użytkowaniu długodystansowym (50%) i regionalnym (50%) przy 100 000 km/rok, koszt energii: 1,5 €/L, średnio w pierwszym okresie użytkowania, MICHELIN X® Multi Energy™ 2 w porównaniu z MICHELIN X® Multi: -1,2 L/100 km, obliczenie = (1,2 x 1,5) x (100 000/100) = 1 800 €/rok.

(2) -1,2 l/100 km zużycia paliwa; badanie wewnętrzne oparte na obliczeniach narzędzia TCO2  (Vecto) przeprowadzone w 2024 r.; porównanie zestawu pojazdów wyposażonego w opony 315/70 R 22.5 MICHELIN X® Multi Energy™ Z2 & D2 + 385/55 R 22.5 MICHELIN X® Multi T2 z zestawem pojazdów wyposażonym w opony 315/70 R 22.5 MICHELIN X® Multi Z & D +385/55 R 22.5 MICHELIN X® Multi T2, z pełnym obciążeniem 40 t, w użytkowaniu długodystansowym (50%) i regionalnym (50%) przy 100 000 km/rok.

(3) Średnio 80% w porównaniu z MICHELIN X® MULTI.

(4) Współczynnik emisji wynoszący 3,24 kg CO2  na 1 litr oleju napędowego pochodzi z oceny cyklu życia przeprowadzonej przez ADEME dla czystego oleju napędowego. Obejmuje on emisje podczas etapów produkcji oleju napędowego (17%) i podczas jego spalania (83%),a więc 2,7 kg CO2 w fazie użytkowania. Źródło: ADEME. Emisja CO2: badanie wewnętrzne oparte na obliczeniach narzędzia TCO2 (Vecto), 2024; porównanie zestawu pojazdów wyposażonego w opony 315/70 R 22.5 MICHELIN X® Multi Energy™ Z2 & D2 + 385/55 R 22.5 MICHELIN X® Multi T2 z zestawem pojazdów wyposażonym w opony 315/70 R 22.5 MICHELIN X® Multi Z & D + 385/55 R 22. 5 MICHELIN X® Multi T2, z pełnym obciążeniem 40 t, w użytkowaniu długodystansowym (50%) i regionalnym (50%) przy 100 000 km/rok, średnio wpierwszym okresie użytkowania, MICHELIN X® Multi Energy™ 2 w porównaniu z MICHELIN X® Multi: -1,2 l/100 km, -3,25 kg CO2/100 km, -3,25 T CO2/rok.

(5) Oś skrętna 8,5 tony.