Opona ciężarowa MICHELIN X MULTI ENERGY Z 315/70R22.5
MICHELIN X MULTI ENERGY Z (22.5)
x multi energy d x multi energy d 3 4 pneu Michelin poids lourd
MICHELIN X MULTI ENERGY D (22.5)
/2
  • Regionalne
  • Oszczędność paliwa
  • Wszechstronność

MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ Z / D

Close
MICHELIN
X® MULTI™ ENERGY™ Z / D
Select a dimension
back
Select a dimension
  • 295/80R22.5 LRH 154/150L VB TL
  • 315/70R22.5 156/150L VQ TL
  • 315/80R22.5 18PR LRJ 156/150L VQ TL
  • 295/80R22.5 LRH 154/150L VB TL
  • 315/70R22.5 154/150L VQ TL
  • 315/80R22.5 156/150L VC TL
  • 315/80R22.5 18PR LRJ 156/150L VQ TL
Close
MICHELIN
X® MULTI™ ENERGY™ Z / D
Select a dimension
back
Select a dimension
  • 295/80R22.5 LRH 154/150L VB TL
  • 315/70R22.5 156/150L VQ TL
  • 315/80R22.5 18PR LRJ 156/150L VQ TL
  • 295/80R22.5 LRH 154/150L VB TL
  • 315/70R22.5 154/150L VQ TL
  • 315/80R22.5 156/150L VC TL
  • 315/80R22.5 18PR LRJ 156/150L VQ TL
Camion avec zoom sur réservoir

Edito effitrailer citerne Tyre

Camion avec zoom sur réservoir

Camion avec zoom sur réservoir

Edito effitrailer citerne Tyre

Camion avec zoom sur réservoir

Jeździsz po autostradach, drogach szybkiego ruchu i drogach regionalnych, dostarczając towary wszędzie, we wszystkich warunkach pogodowych. Potrzebujesz opon, które zmniejszają zużycie paliwa.

Gama opon MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ jest dostępna w profilu 70 na osie przednie i tylne ciągników siodłowych oraz samochodów ciężarowych.

Jeździsz po autostradach, drogach szybkiego ruchu i drogach regionalnych, dostarczając towary wszędzie, we wszystkich warunkach pogodowych. Potrzebujesz opon, które zmniejszają zużycie paliwa.

Gama opon MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ jest dostępna w profilu 70 na osie przednie i tylne ciągników siodłowych oraz samochodów ciężarowych.


DLACZEGO WARTO WYBRAĆ TĘ OPONĘ?

fuel saving

Oszczędność paliwa

Do -1,1 l/100 km(1)

co2

REDUKCJA CO2

Do -2,84 kg emisji CO2/100 km(1)

Euro

WRAZ Z POTENCJAŁEM DŁUGICH
PRZEBIEGÓW DZIĘKI TECHNOLOGIOM

Aby zaoferowac własciwy całkowity koszt posiadania

W jaki sposób połączyć niskie zużycie paliwa z potencjałem dużych przebiegów:

MICHELIN - Urban Lab 2 Project - Renault Trucks adopts X MULTI ENERGY tyres - EN

Gama opon MICHELIN X® MULTI ENERGY™ zdobyła uznanie producentów - np. Renault Trucks w projekcie Urban Lab 2.

Referencje klienta, INTRA S.A:

MICHELIN - X MULTI ENERGY - Témoignage INTRA - PL/FR

W jaki sposób przedsiębiorstwo transportowe INTRA S.A. (Polska) oszczędza pieniądze dzięki oponom MICHELIN X® MULTI ENERGY™.

W przypadku gamy opon MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ należy pamiętać, że rozmiar 315/70 R22.5, zarówno na oś skrętną, jak i na oś napędową, został zarejestrowany w Deklaracji Środowiskowej Produktu (EPD), co stanowi ważny kamień milowy na drodze do założonego przez firmę Michelin celu do osiągnięcia przed 2050 r., aby uzyskać neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla.

Technologia REGENION

PL Picto imageregenion verticaltechnology 1 Tyre

Pneu Michelin technologie

Technologia SILICION

WIĘCEJ KRZEMIONKI, MNIEJ ZUŻYTEGO PALIWA

Większa zawartość krzemionki w bieżniku opony pozwala na obniżanie oporu toczenia dla oszczędności paliwa bez wpływu na trwałość opony.

picto infinicoil technology 1 tyre

Technologia INFINICOIL

WYTRZYMAŁOŚĆ PRZEZ CAŁY OKRES UŻYTKOWANIA OPONY

Kord stalowy o długości do 400 metrów nawinięty na całym obwodzie opony zapewnia jej większą stabilność w całym okresie eksploatacji. Większa wytrzymałość z wyższym indeksem nośności lub możliwością wykorzystania w trudniejszych warunkach oznacza użytkowanie w całkowitym spokoju.

Technologia POWERCOIL

PL picto image powercoil technology 1 tyre

Technologia POWERCOIL

WYTRZYMAŁOŚĆ MICHELIN I NIŻSZY OPÓR TOCZENIA

Powercoil to bardziej wytrzymały, lżejszy stalowy kord nowej generacji, który obniża wagę i opory toczenia opony i podnosi jej wytrzymałość.

Technologia DURACOIL

PL Picto duracoil technology Help and Advice

Technologia DURACOIL

WZMOCNIONA STOPKA DLA WIĘKSZEJ TRWAŁOŚCI

Opony Michelin cechują się wysoką jakością i trwałością. Wzmocnienie przylegającego do felgi obszaru stopki nylonem wysokiej jakości podnosi wytrzymałość opony, chroni drutówkę i usztywnia strukturę podczas jazdy. Dzięki temu wzrasta wytrzymałość karkasów i odsetek karkasów przyjmowanych do bieżnikowania.

 

Dane techniczne i informacje handlowe dotyczące opony znajdują się w karcie produktu.

POWIĄZANE USŁUGI I ROZWIĄZANIA

key vi oncall

MICHELIN ONCall, Pomoc drogowa dla ciężarówek

Dostępna na terenie całej Europy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, MICHELIN ONCall pozwala szybko, łatwo i sprawnie przywrócić mobilność pojazdu po przebiciu opony.

Camions blancs alignés sur un parking

MICHELIN EFFITIRES : Bezproblemowe zarządzanie oponami

Pozwól nam zająć się wszystkim : skorzystaj z outsourcingu zarządzania oponami floty pojazdów.

Smartphone montrant l'app Truckfly sur un parking de camions

Truckfly by Michelin, preferowana aplikacja dla kierowców ciężarówek od 2015 roku!

Bezpłatna aplikacja Truckfly by Michelin poprawia jakość życia i warunki pracy kierowców ciężarówek.
Pomaga im znaleźć wszystkie przydatne miejsca: parkingi, restauracje, stacje paliw, myjnie samochodowe itp.

Etykieta

Dane techniczne

MICHELIN X MULTI ENERGY Z - 295/80R22.5
Wszystkie pozycje
Tak
Tak
Tak
1048 mm
9.00x22.5
335 mm
120 kmh / 75 mph
8.5 bar
8.5 bar
7500 kg / 16535 lbs
13400 kg / 29542 lbs
154
L
486 mm
243158

Informacja o bieżnikowaniu

3 mm
8 - 10
R3
INFORMACJE PRAWNE

(1) -1,1 l/ 100 km i -2,84 kg CO2 / 100 km dla opony 315/70 R 22.5 MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ Z & D w porównaniu z oponą 315/70 R 22.5 MICHELIN X® MULTI™ Z & D; -0,7 l / 100 km i -1,8 kg CO2 / 100 km dla opony 315/80 R 22.5 MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ Z & D w porównaniu z oponą 315/80 R 22.5 MICHELIN X MULTI™ Z & D. -0,8 l/100 km i -2,2 kg CO2/100 km dla 295/80 R 22.5 MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ Z & D w porównaniu z 295/80 R 22.5 MICHELIN X® MULTIWAY™ 3D XZE/XDE; -0.4 L/100 km i -1,1 kg CO2/100 km dla opon 295/80 R 22.5 MICHELIN X® MULTI™ ENERGY™ Z & D w porównaniu z MICHELIN XZA2®/XDA2+® ENERGY. Wartość certyfi kowana przy użyciu narzędzia obliczeniowego VECTO porównującego zużycie paliwa i emisję CO2 standardowego ciągnika siodłowego 4x2 + naczepy 3-osiowej (z neutralizacją efektu S-T) w użytkowaniu regionalnym (50%) i długodystansowym (50%), ze standardowym obciążeniem referencyjnym.