(1) Warunki: Badania wewnętrzne przeprowadzone na torze testowym Michelin w Ivalo - Finlandia w marcu 2024 r. Pojazd = Rheinmetall HX2, 4x4; Całkowite obciążenie: 19 090 kg / 42 086 lb; Droga hamowania testowana od 70 km/h do 0 km/h (od 43,5 mph do 0 mph); Testowany rozmiar: 16.00 R 20. Testowana opona: MICHELIN X® FORCE WINTER w porównaniu z oponą MICHELIN X® FORCE ZL.
(2) Warunki: Badania przeprowadzono w ośrodku UTAC 15 lutego 2024 r. na pojeździe VOLVO FM 42 TB 2018. Średnia z 6 testów: Podstawa = 100 dla standardowej referencyjnej opony ciężarowej w rozmiarze 315/70 R 22.5, MICHELIN X® FORCE WINTER w rozmiarze 16.00 R 20 = 151, MICHELIN X® FORCE ZL w rozmiarze 16.00 R 20 = 122, MICHELIN XZL w rozmiarze 16.00 R 20 = 95.
(3) Protokół 3PMSF (3 Peak Montain Snow Flakes) = osiągi opony na śniegu zgodnie z metodą przyspieszania określoną w regulaminie EKG ONZ nr 117 - załącznik 7.
(4) Warunki: Wynik po 6 przejazdach po 15 przyspieszeniach na skalistym stoku; pełne przyspieszenie na skalistym stoku/ Pojazd: RHEINMETALL HX2, 4x4; Całkowite obciążenie: 12 260 kg/ 27 029 lb; Testowany rozmiar: 16.00 R 20. Test przeprowadzony w naszym Centrum Badań i Rozwoju Michelin w Ladoux we Francji w kwietniu 2024 r.