cta fałsz
ZASTRZEŻENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI :
Narzędzie to służy do symulacji wpływu wyboru opon na przebieg i związane z nim koszty. Symuluje ono potencjalne oszczędności dla floty poprzez porównanie przebiegów osiąganych na oponach MICHELIN Agilis i oponach innej marki. Daje to wyniki w postaci % dodatkowego przebiegu na pojazd, liczby opon zaoszczędzonych rocznie i rocznych oszczędności kosztów dla floty.
Wyniki symulacji są oparte na dwóch rodzajach danych:
1. Dane dostarczone przez użytkownika w następujących polach:
- Pola obowiązkowe:
- Liczba samochodów dostawczych we flocie użytkownika
- Polityka dotycząca opon: sezon opon zamontowanych w samochodzie dostawczym użytkownika: Całoroczne, Letnie lub Zimowe
- Marka opon: marka opon aktualnie zamontowanych w samochodzie dostawczym użytkownika, które zostaną porównane z oponami MICHELIN Agilis z tego samego sezonu podczas symulacji.
- Roczny przebieg jednego pojazdu: liczba kilometrów przejechanych przez pojazd w ciągu roku.
- Cena opony: cena opony aktualnie zamontowanej w samochodzie dostawczym użytkownika, użytej do symulacji potencjalnego zysku.
- Pole opcjonalne:
Przebieg opony: liczba kilometrów zrobionych przez oponę aktualnie zamontowaną w samochodzie dostawczym użytkownika, wybrana przez użytkownika, wyniki formuły mogą ulec zmianie w związku z wprowadzeniem tego opcjonalnego pola.
2. Dane z jednego z następujących trzech źródeł:
a. Testy opon przeprowadzone lub nadzorowane przez zewnętrzne organizacje testujące (jak określono w punkcie Źródła danych).
b. Testy wewnętrzne przeprowadzone przez Michelin i certyfikowane przez niezależną stronę trzecią (DEKRA).
c. Testy zewnętrzne przeprowadzone przez ekspertów (ADAC), wszystkie z zamiarem porównania produktów Michelin z produktami konkurencji.
Wszystkie informacje dotyczące testów i data ostatniej aktualizacji danych są określone poniżej w źródle danych. Dane te zostaną wykorzystane do dwóch rodzajów obliczeń, przy użyciu wzorów, które są udostępniane użytkownikowi na żądanie:
1. Bezpośrednie porównanie osiągów produktów przedstawionych w raportach z testów/badań pokazujących wyniki pod względem przebiegu. W tym przypadku przebieg opon Michelin użyty we wzorach jest wyrażony w podstawie 100, a przebieg opon innych marek jest wyrażony jako współczynnik (%) podstawy 100.
2. Ekstrapolowane porównanie przebiegu opon, z wynikami testów/badań wykorzystanymi jako współczynnik do obliczenia potencjalnego przebiegu w oparciu o przebieg konkurenta wprowadzony przez klienta w polu przebiegu opony w narzędziu
Należy pamiętać, że wyniki testów są wykorzystywane wyłącznie w odniesieniu do konkretnych opon przedstawionych w poszczególnych symulacjach. Są one przeprowadzane na jednym wzorze bieżnika opony, wskazanym w poniższym źródle danych i w jednym wymiarze. Testy trwałości są przeprowadzane przy średnim rzeczywistym użytkowaniu i ekstrapolowane z szacowaną trwałością na poziomie 1,6 mm.
Wyniki potencjalnych oszczędności są obliczane przy użyciu wzorów, które są udostępniane użytkownikowi na żądanie. Przebieg opon Michelin użyty we wzorach jest wyrażony w podstawie 100, a przebieg opon innych marek jest wyrażony jako współczynnik (%) podstawy 100.
Przedstawiona synteza i jej zawartość nie są prawnie wiążące. Chociaż dołożono wszelkich starań, aby dane, a tym samym szacunki, były jak najdokładniejsze, rzeczywiste wyniki mogą się różnić, ponieważ może na nie wpływać wiele czynników pozostających poza kontrolą Michelin (takich jak między innymi: warunki drogowe, warunki pogodowe, styl jazdy, wymiary opon i konserwacja opon).
Sezon | Marka | Testowany wzór bieżnika | Opona referencyjna MICHELIN (100%) | Przeprowadzony test i data | Niezależna organizacja nadzorująca | Rodza j testu |
całoroczne | CONTINENTAL | VanContact Ultra A/S | Agilis CrossClimate | Badania wewnętrzne CP od lutego do marca 2023 roku; Przebieg: przez DEKRA pod nadzorem Michelin | W wykonaniu Michelin i ceryfikowane przez DEKRA | b |
całoroczne | BRIDGESTONE | Duravis All Seasons | Agilis CrossClimate | Badania wewnętrzne CP od grudnia 2020 r. do lutego 2021; Przebieg: przez DEKRA pod nadzorem Michelin | W wykonaniu Michelin i ceryfikowane przez DEKRA | b |
całoroczne | NOKIAN | Weatherproo f C Cargo | Agilis CrossClimate | Badania wewnętrzne CP od grudnia 2020 r. do lutego 2021; Przebieg: przez DEKRA pod nadzorem Michelin | W wykonaniu Michelin i ceryfikowane przez DEKRA | b |
całoroczne | PIRELLI | Carrier AllSeason | Agilis CrossClimate | TA Grudzień 2017 MICHELIN AGILIS CROSSCLIMATEPIRELLI Carrier Allseason | W wykonaniu TÜ V SÜD – DEKRA | a |
całoroczne | GOODYEAR | Vector 4Seasons Cargo | Agilis CrossClimate | TA sierpień 2019 r MICHELIN AGILIS 3- GOODYEAR Vector 4Seasons Cargo | W wykonaniu TÜV SÜD – DEKRA | a |
całoroczne | HANKOOK | Vantra ST All Season 2 | Agilis CrossClimate | Badania wewnętrzne CP od grudnia 2020 r. do lutego 2021 r; Przebieg: przez DEKRA pod nadzorem Michelin | W wykonaniu Michelin i ceryfikowane przez DEKRA | b |
letnie | CONTINENTAL | VanContact 100 | Agilis 3 | TA sierpień 2019 r MICHELIN AGILIS 3- CONTINENTAL VanContact 100 | W wykonaniu TÜV SÜD – DEKRA | a |
letnie | GOODYEAR | EfficientGrip Cargo 2 | Agilis 3 | Badania wewnętrzne CP od czerwca do sierpnia 2021 r; Przebieg: przez DEKRA pod nadzorem Michelin | W wykonaniu Michelin i ceryfikowane przez DEKRA | b |
letnie | HANKOOK | Vantra LT RA18 | Agilis 3 | TA sierpień 2019 r MICHELIN AGILIS 3- HANKOOK Vantra LT RA18 | W wykonaniu TÜV SÜD – DEKRA | a |
letnie | PIRELLI | Carrier | Agilis 3 | TA sierpień 2019 r MICHELIN AGILIS 3- PIRELLI Carrier | W wykonaniu TÜV SÜD – DEKRA | a |
letnie | MICHELIN | Agilis + | Agilis 3 | TA sierpień 2019 r MICHELIN AGILIS 3- AGILIS + & AGILIS 3 | W wykonaniu TÜV SÜD – DEKRA | a |
letnie | APOLLO | Altrust | Agilis + & Agilis 3 | ADAC luty 2019 r Lato z wewnętrznym badaniem dla nowej referencji MICHELIN Agilis 3 | ADAC 2019 Lato | c |
letnie | KUMHO | Portran KC53 | Agilis + & Agilis 3 | ADAC luty 2019 r Lato z wewnętrznym badaniem dla nowej referencji MICHELIN Agilis 3 | ADAC 2019 Lato | c |
letnie | FALKEN | Linam Van01 | Agilis + & Agilis 3 | ADAC luty 2019 r Lato z wewnętrznym badaniem dla nowej referencji MICHELIN Agilis 3 | ADAC 2019 Lato | c |
letnie | UNIROYAL | RainMax 3 | Agilis + & Agilis 3 | ADAC luty 2019 r Lato z wewnętrznym badaniem dla nowej referencji MICHELIN Agilis 3 | ADAC 2019 Lato | c |
letnie | NEXEN | Rodian CT8 | Agilis + & Agilis 3 | ADAC luty 2019 r Lato z wewnętrznym badaniem dla nowej referencji MICHELIN Agilis 3 | ADAC 2019 Lato | c |
letnie | SEMPERIT | Van-Life 2 | Agilis + & Agilis 3 | ADAC luty 2019 r Lato z wewnętrznym badaniem dla nowej referencji MICHELIN Agilis 3 | ADAC 2019 Lato | c |
letnie | HANKOOK | Vantra LT | Agilis + & Agilis 3 | ADAC luty 2019 r Lato z wewnętrznym badaniem dla nowej referencji MICHELIN Agilis 3 | ADAC 2019 Lato | c |
letnie | MAXXIS | Vansmart MCV3+ | Agilis + & Agilis 3 | ADAC 2019 Lato z wewnętrznym badaniem dla nowej referencji MICHELIN Agilis 3 | ADAC 2019 Lato | c |
zimowe | CONTINENTAL | VanContact Winter | Agilis Alpin | TA Grudzień 2017 MICHELIN AGILIS CROSSCLIMATECONTINENTAL VanContact Winter | W wykonaniu TÜV SÜD – DEKRA | a |
zimowe | PIRELLI | Carrier Winter | Agilis Alpin | TA Grudzień 2017 MICHELIN AGILIS CROSSCLIMATEPIRELLI Carrier Winter | W wykonaniu TÜV SÜD – DEKRA | a |
zimowe | KUMHO | Winter Portran CW51 | Agilis Alpin | ADAC wrzesień 2019 r Zima | ADAC 2019 Zima | c |
zimowe | UNIROYAL | SnowMax 2 | Agilis Alpin | ADAC wrzesień 2019 r Zima | ADAC 2019 Zima | c |
zimowe | MATADOR | MPS 530 Sibir Snow Van M+S | Agilis Alpin | ADAC wrzesień 2019 r Zima | ADAC 2019 Zima | c |
zimowe | SAVA | Trenta M+S | Agilis Alpin | ADAC wrzesień 2019 r Zima | ADAC 2019 Zima | c |
zimowe | GOODRIDE | SW612 | Agilis Alpin | ADAC wrzesień 2019 r Zima | ADAC 2019 Zima | c |
zimowe | MAXXIS | Vansmart Snow WL2 | Agilis Alpin | ADAC wrzesień 2019 r Zima | ADAC 2019 Zima | c |