b2b 1080 3528705303181 tire michelin x stacker 3 hd 18 point 00 r33 214 a5 c main 1 30 nopad 1
MICHELIN X STACKER 3 HD
michelin x stacker 3 hd 18 r 25 second view
MICHELIN X STACKER 3 HD front
/2
  • Terminale przeładunkowe w portach morskich i lotniczych
  • Przenoszenie mas ziemnych
  • Certyfikat zimowy

MICHELIN X STACKER 3 HD

Close
MICHELIN
X STACKER 3 HD
Select a dimension
back
Select a dimension
  • 18.00R25 207A5 TL
  • 18.00R33 214A5 TL
Close
MICHELIN
X STACKER 3 HD
Select a dimension
back
Select a dimension
  • 18.00R25 207A5 TL
  • 18.00R33 214A5 TL

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ TĘ OPONĘ ?

 

Opony w wózkach do transportu kontenerów (reach stackerach) pracujących w portach przeładunkowych muszą codziennie stawiać czoła wielu wyzwaniom takim jak transport ciężkich kontenerów na duże odległości czy liczne manewry i zakręty przy znacznych prędkościach. Z tego powodu wiele opon trafia na wysypiska zanim ich bieżnik ulegnie całkowitemu zużyciu.
Wiążą się z tym przestoje maszyn, które trzeba jak najszybciej przywrócić do pełnej sprawności i dodatkowe koszty z tym związane.

Wytrzymałość

  • MICHELIN X STACKER 3 HD to o 15% więcej trwałości w ciężkich warunkach użytkowania. (1)
  • Masywne żebra barkowe zwiększają odporność opony na zużycie, a samoblokujące się klocki bieżnika ograniczają deformacje czoła opony, dzięki czemu opony służą do całkowitego zużycia. Pozwoli to uniknąć nieoczekiwanych przestojów maszyn i dodatkowych wydatków związanych z koniecznością przedwczesnej wymiany opon.

Produktywność

  • MICHELIN X STACKER 3 HD to znakomite rozwiązanie dla ruchliwych portów przeładunkowych. Na tych oponach przejedziesz nawet 12 km w godzinę z prędkością 25 km/h (2)
  • To dobra opona wszędzie tam, gdzie wymagany jest transport dużych tonaży na godzinę.

Trwałość bieżnika

  • Mniej przestojów dzięki wiarygodnej prognozie trwałości opon.(3) Zoptymalizowany wskaźnik zużycia bieżnika pozwala na lepsze oszacowanie trwałości opony, umożliwiając zaplanowanie czynności konserwacyjnych na pojazdach.

MICHELIN X STACKER 3 HD to opona nowej generacji do wózków kontenerowych i nowa pozycja w gamie opon.
obok MICHELIN XZM2+A I MICHELIN X STACKER 2.
Oponę można również montować w wózkach do transportu pełnych kontenerów i kontenerowych wózkach widłowych.

 

Aby sprostać wyzwaniom związanym z wydajnością, właściciele dużych flot wózków kontenerowych muszą mieć pewność, że ich pojazdy i sprzęt będą odporne na duże przeciążenia czy pracę ze znaczną prędkością.
Ponieważ jedną z ich największych bolączek są nieoczekiwane awarie i przestoje maszyn, dlatego szukają oni opon, które pomogą im sprostać tym wyzwaniom.

Dane techniczne

MICHELIN STACKER 3 HD - 18.00R25
1659 mm
503 mm
15.00/2.5
13.00/2.5
5032
489 l
207
A5
53 mm
751 mm
IND-4
600 mm
397347

Pressures (bar and psi) & Loads (kg and lbs)

Uwzględnij obciążenie i rodzaj wykonywanej pracy podczas regulacji ciśnienia**

bar

psi

6

87

8

116

10

145

(kg - lbs) counterbalanced-lift-truck-steer-wheel

0 km/h

0 mph

18380

40521

22280

49119

26250

57871

25 km/h

16 mph

12250

27007

14750

32518

17500

38581

(kg - lbs) Wózki widłowe z przeciwwagą - koło nośne

10 km/h

6 mph

15930

35120

19180

42285

22750

50155

25 km/h

16 mph

15930

35120

19180

42285

22750

50155

**Uwaga:

Ciśnienie w oponach należy zawsze dostosować do obciążenia na oponę, prędkości i rodzaju prac.
Dane techniczne mogą ulec zmianie bez uprzedniego powiadomienia.
ktualna informacja dostępna w nowym Katalogu Technicznego.

Więcej informacji

Picto visuel contact hero image yellow bib heart Tyre

Dowiedz się więcej…

Dane techniczne i informacje handlowe dotyczące opony znajdują się w karcie produktu.

contact-us-white

Skontaktuj się z ekspertem

Wciąż masz pytania, na które poszukujesz odpowiedzi ?

Informacje prawne

(1) W porównaniu do MICHELIN XZM2+ i MICHELIN XZM2+A, które na skutek pracy w trudnych warunkach mogą być demontowane z 40% gumy pozostałej do zużycia. Demontaż opon MICHELIN X STACKER 3 HD po zużyciu w 100% oznacza większą o ok. 15% trwałość tych opon. Na podstawie danych dotyczących jakości uzyskanych od operatorów portowych w latach 2017-2022.

(2) W porównaniu do MICHELIN XZM2+ i MICHELIN X STACKER 2 w rozmiarze 18.00R25. Przebyty dystans godzinowy z maksymalną prędkością 25 km/h to odpowiednio 10 km i 7 km. Dystans godzinowy jest bezpośrednio skorelowany z tonażem możliwym do przetransportowania w ciągu godziny.

(3) W porównaniu do opon MICHELIN XZM2+/XZM2+A i MICHELIN X STACKER 2 LC w rozmiarze 18.00R25. Wyniki badań terenowych przeprowadzonych przez Michelin w warunkach rzeczywistych w okresie 7 lat na reprezentatywnym panelu terminali przeładunkowych w Australii, Europie i na Bliskim Wschodzie. Opony w tym samym rozmiarze badano w identycznych warunkach użytkowania.