MICHELIN Agilis Alpin

  • Przystosowany do MEMS
  • Trakcja
MICHELIN  Agilis Alpin
MICHELIN Agilis Alpin
MICHELIN  Agilis Alpin
MICHELIN Agilis Alpin

MICHELIN Agilis Alpin

  • Przystosowany do MEMS
  • Trakcja

Nasza zimowa opona do samochodów dostawczych, zaprojektowana jest tak, aby sprostać częstym obfitym opadom śniegu, zapewniając jednocześnie wysoki poziom bezpieczeństwa, kontroli i mobilności.

Ponieważ trudne warunki zimowe nie mogą zagrażać prowadzonej działalności.

 

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ TĘ OPONĘ?

PL Logo picto winter small Tyre


OPTYMALNA KONTROLA I MOBILNOŚĆ NA ZAŚNIEŻONYCH DROGACH

• Wysoka trakcja i efektywne przyspieszanie na śniegu

• Zoptymalizowana sterowność na drodze dzięki rzeźbie bieżnika z lamelami na całej wysokości klocków bieżnika

PL Logo picto safety small Tyre


DŁUGOTRWAŁE BEZPIECZEŃSTWO W WARUNKACH ZIMOWYCH

Znakomite hamowanie w warunkach zimowych (2) od pierwszego do ostatniego kilometra (3)(4)

PL Logo picto mileage small Tyre


ZNAKOMITA TRWAŁOŚĆ OPON MICHELIN

Dzięki ponad stuletniemu doświadczeniu Michelin nieprzerwanie podnosi przebieg opon: przebieg większy o co najmniej 10% od średniego przebiegu zimowych opon konkurencyjnych marek (4)

PL Logo picto robustness small Tyre


WZMOCNIONE DLA WIĘKSZEJ WYTRZYMAŁOŚCI

Odporna na otarcia mieszanka gumowa, oparta na innowacyjnej technologii stosowanej w oponach ciężarowych

UWAGA: Opon gamy MICHELIN Agilis nie wolno bieżnikować ani pogłębiać.

MICHELIN
Agilis Alpin

PL Auto Picto agilis alpin Tyres

Pneu Agilis Alpin

PL Auto Edito agilis alpin van winter Tyres

PL Auto Edito agilis alpin in action Tyres

Zalecenie dotyczące samochodów kempingowych

W przypadku kamperów, MICHELIN zdecydowanie zaleca montaż opon z oznaczeniem „CP” o większej nośności, zaprojektowanych specjalnie do tych pojazdów. Oponą MICHELIN z oznaczeniem „CP” jest opona MICHELIN Agilis Camping.

Informacje prawne

(1) Opona MICHELIN Agilis Alpin posiada klasę B przyczepności na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet. 

(2) Do ostatniego kilometra, czyli do dopuszczalnego poziomu zużycia bieżnika (1,6 mm). Minimalna dopuszczalna głębokość bieżnika może być różna w poszczególnych krajach. 

(3) Od nowości do zużycia (zużycie oznacza opony z bieżnikiem startym maszynowo do głębokości wskaźnika zużycia bieżnika zgodnie z regulaminem nr 30 EKG ONZ (ECE R30r03f)). 

(4) Na podstawie testu trwałości przeprowadzonego przez DEKRA Test Center na zlecenie Michelin w okresie od marca do kwietnia 2017 r. z oponami zimowymi klasy premium największych konkurentów (CONTINENTAL Van Contact Winter i PIRELLI Carrier™ Winter) w rozmiarze 235/65 R16C 115/113R zamontowanymi w Mercedes-Benz Sprinter. Test trwałości przeprowadzony w warunkach przeciętnego użytkowania (D50) na dystansie 10 000 km z ekstrapolacją wyników do zużycia bieżnika do 1,6 mm.
Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od warunków drogowych i atmosferycznych.

Korzystasz z nieaktualnej wersji przeglądarki.

Nie wspieramy już tej wersji przeglądarki. Oznacza to, że niektóre funkcjonalności strony mogą nie działać poprawnie.

Zaktualizuj swoją przeglądarkę do nowszej wersji lub otwórz stronę korzystając z innej przeglądarki.

Firefox 78+
Edge 18+
Chrome 72+
Safari 12+
Opera 71+