
Michelin Tire Care TPMS banner
MICHELIN® TIRE CARE TPMS
System kontroli ciśnienia wykorzystywany jest w pojazdach pracujących w portach i kamieniołomach w celu poprawy bezpieczeństwa, niezawodności oraz większych oszczędności.
Dlaczego warto wybrać nasz system monitorowania temperatury i ciśnienia w oponach ?
Opony mogą stać się problemem, jeśli powodują nieplanowane przestoje, które zakłócają pracę i zwiększają koszty operacyjne. Nieprawidłowe ciśnienie w oponach może mieć znaczący wpływ na żywotność opony, zużycie paliwa przez maszynę i bezpieczeństwo operatorów. Na przykład w przypadku opony Rigid Dumper 24.00R35: niedopompowanie o 1 bar = 3000 EUR dodatkowych kosztów za całą maszynę (1)
Dzięki naszej ofercie MICHELIN® TIRE CARE TPMS uzyskujesz niezawodne i innowacyjne rozwiązanie do automatycznego monitorowania opon. Monitoruj swoje opony przez 24 godziny na dobę, otrzymuj alerty i unikaj nieplanowanych postojów, które zakłócają Twoją działalność i zwiększają rachunki za usługi. MICHELIN® TIRE CARE TPMS zapewnia większe bezpieczeństwo, większą niezawodność, większe oszczędności i większą trwałość.
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Dokładniejsze ciśnienie, skorygowane w odniesieniu do temperatury w celu zmniejszenia liczby wypadków związanych z oponami
Większe oszczędności
Oszczędność paliwa do 7%(2) dzięki niskiemu oporowi toczenia. Niedopompowanie o 20% ma wpływ na zużycie paliwa wynoszący 10%.
Optymalizacja dostępności maszyny
Połączone monitorowanie temperatury i ciśnienia w celu lepszego przewidywania i zapobiegania niepotrzebnym przestojom
Optymalizacja budżetu opon
System ostrzegania zapewniający utrzymanie właściwego ciśnienia i optymalizację żywotności. W przypadku opony niedopompowanej o 20%(3) występuje utrata żywotności o 25%
Dowiedz się, jak działa nasz system monitorowania ciśnienia
Wyposażając swoje pojazdy w nasze rozwiązanie, otrzymujesz urządzenia montowane na pojeździe (czujniki, centrala sterująca), dostęp do platformy internetowej na okres 36 miesięcy oraz aplikację na smartfona.
Czujnik ciśnienia w oponach przekazuje informacje do routera podłączonego do pojazdu. Router wysyła informacje do chmury, umożliwiając dostęp za pośrednictwem platformy internetowej i aplikacji.
Aby obejrzeć film, należy zaakceptować niektóre pliki cookie z platformy YouTube. Aby otworzyć moduł plików cookie, kliknij przycisk poniżej.
Zaakceptuj pliki cookie YouTubeDiscover Tire Care TPMS - english (30sec)
Dowiedz się, w jaki sposób rozwiązanie MICHELIN TIRE CARE TPMS umożliwia sprostanie wyzwaniom dotyczącym portów i kamieniołomów
Aby obejrzeć film, należy zaakceptować niektóre pliki cookie z platformy YouTube. Aby otworzyć moduł plików cookie, kliknij przycisk poniżej.
Zaakceptuj pliki cookie YouTubeDiscover Tire Care TPMS - english (2min30s)
Poświęć 1 minutę, aby dowiedzieć się, jak zainstalować nasz system monitorowania ciśnienia w oponach
Aby obejrzeć film, należy zaakceptować niektóre pliki cookie z platformy YouTube. Aby otworzyć moduł plików cookie, kliknij przycisk poniżej.
Zaakceptuj pliki cookie YouTubeMICHELIN TIRECARE TPMS - Sensor Installation
Aby obejrzeć film, należy zaakceptować niektóre pliki cookie z platformy YouTube. Aby otworzyć moduł plików cookie, kliknij przycisk poniżej.
Zaakceptuj pliki cookie YouTubeMICHELIN TIRECARE TPMS – Testimonial in Rotterdam
"Główną zaletą rozwiązania Tire Care TPMS jest stałe monitorowanie ciśnienia wewnątrz opony, ale także jej temperatury. System natychmiast wysyła ostrzeżenie w razie jakiejkolwiek nieprawidłowości"**
Aby obejrzeć film, należy zaakceptować niektóre pliki cookie z platformy YouTube. Aby otworzyć moduł plików cookie, kliknij przycisk poniżej.
Zaakceptuj pliki cookie YouTubeMICHELIN TIRECARE TPMS – Testimonial in Tournai
"Dzięki wykorzystaniu rozwiązania TPMS Tire Care znacznie wydłużymy czas sprawności pojazdu. To użyteczne rozwiązanie, które zdecydowanie polecam.”**
Aby obejrzeć film, należy zaakceptować niektóre pliki cookie z platformy YouTube. Aby otworzyć moduł plików cookie, kliknij przycisk poniżej.
Zaakceptuj pliki cookie YouTubeDiscover Tire Care TPMS - english (30sec)
"Niezawodne czujniki, łatwe do zainstalowania."*
Aby obejrzeć film, należy zaakceptować niektóre pliki cookie z platformy YouTube. Aby otworzyć moduł plików cookie, kliknij przycisk poniżej.
Zaakceptuj pliki cookie YouTubeMICHELIN TIRECARE TPMS – Testimonial in Rotterdam
“Wypróbowaliśmy wiele innych systemów, ale dotychczas jest to najlepszy system, jaki mieliśmy. System jest bardzo łatwy w użyciu”**
Aby obejrzeć film, należy zaakceptować niektóre pliki cookie z platformy YouTube. Aby otworzyć moduł plików cookie, kliknij przycisk poniżej.
Zaakceptuj pliki cookie YouTubeDiscover Tire Care TPMS - english (30sec)
“Atrakcyjna cena, łatwość montażu, funkcjonalność”*
Aby obejrzeć film, należy zaakceptować niektóre pliki cookie z platformy YouTube. Aby otworzyć moduł plików cookie, kliknij przycisk poniżej.
Zaakceptuj pliki cookie YouTubeMICHELIN TIRECARE TPMS – Testimonial in Tournai
“Ostatnio mieliśmy przypadek wycieku ciśnienia w podwójnych oponach tylnych. Dzięki systemowi Tire Care TPMS kierowca został szybko powiadomiony o spadku ciśnienia. Dzięki temu udało nam się szybko zadziałać.” **
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA (FAQ)
System został przetestowany i zatwierdzony w następujących rodzajach pojazdów, z kołami od 25" do 49": wywrotka przegubowa, ładowarka, wózek bramowy (konieczne użycie wzmacniaka) i wózek wysokiego składowania (konieczność użycia wzmacniaka). Aby poznać właściwe ciśnienie w oponach, możesz śledzić naszą stronę Szczegolowe wskazowki
Czujnik nie jest zaprojektowany jako wodoszczelny. Jeśli podczas montażu w oponie obecna jest woda, czujnik będzie przesyłał sygnały przez bardzo ograniczony czas.
Czujnik: zaprojektowany z baterią, której trwałość wynosi mniej więcej 5 lat. W tym celu sygnały czujnika są wysyłane co 2 minuty do routera (2 sekundy w przypadku problemu z ciśnieniem).
Router: zaprojektowany na okres eksploatacyjny od 5 do 10 lat. Jest podłączony do zasilania pojazdu i wyposażony w akumulator zapewniający zasilanie, gdy pojazd nie jest uruchomiony.
Czujnik: może mierzyć ciśnienie w zakresie od 0 do 11,9 bar. Jeśli z powodu wysokiej temperatury rzeczywiste ciśnienie przekroczy 11,9 bar, czyli zakres działania czujnika, na desce rozdzielczej nie pojawi się alarm ciśnienia i pomiaru (co może prowadzić do błędnego ustawienia): prawidłowe wskazanie pomiaru ciśnienia pojawi się ponownie, gdy tylko zakres działania wewnętrznego czujnika temperatury powietrza nie będzie dłużej przekroczony (rzeczywiste ciśnienie poniżej 11,9 bar).
Router: Wytrzymuje temperatury od -40°C do +85°C; czujnik od -40°C do +125°C. Należy pamiętać, że informacje są wyświetlane na ekranie pojazdu w zakresie od -20° do +70°.
Jest bardzo możliwe, że Twoje pojazdy wymagają systemu monitorowania ciśnienia w oponach. Na podstawie badań przeprowadzonych w Europie stwierdziliśmy, że 18,1% opon nie ma prawidłowego ciśnienia *** – niskie ciśnienie powoduje skrócenie żywotności opon, zwiększone zużycie paliwa i zmniejszenie poziomu bezpieczeństwa. Nasz zestaw TPMS umożliwia dysponowanie wskaźnikiem ciśnienia w oponach w czasie rzeczywistym i przezwyciężenie tych problemów.
*** Na podstawie danych dotyczących 21 917 opon sprawdzonych w 2016 roku przez firmę Michelin w Europie, 7223 wymagało regulacji ciśnienia.
MICHELIN® TireCare TPMS (TPMS = system monitorujący temperaturę i ciśnienie w oponach) jest kompatybilny ze wszystkimi markami opon.
Sprawdź listę kompatybilnych opon MICHELIN dla Twojej działalności
Wszystkie opony są dostępne w rozmiarze pomiędzy 25" a 49" poza MICHELIN 1224XZM oraz MICHELIN 1424XZM, które są również dostępne w rozmiarze 24”.
Zarządzaj ciśnieniem w oponach, korzystając z rozwiązania Michelin Pressure Advisor
Informacje prawne :
(1) Hipoteza symulacji przeprowadzonej z modelem RDT 24. 00R35 przy zużyciu paliwa wynoszącym 45 litrów na godzinę, z niedopompowaniem wynoszącym 20% i przyjmując 20% czasu: Wycena = ((Wpływ tego niedopompowania na zużycie paliwa w % * Średnie zużycie paliwa w litrach na godzinę) * Liczba godzin z niedopompowaniem ((Wpływ tego niedopompowania na zużycie paliwa w % * Średnie zużycie paliwa w litrach na godzinę) * Liczba godzin z niedopompowaniem)+ ((Wpływ na osiągi opony w % * Liczba opon na maszynę)*(Średnia cena opony / Średnia żywotność opony w latach)) + (Liczba przebić na maszynę rocznie * Przestój na przebicie w godzinach)* Koszt jednej godziny przestoju + (Średni koszt opony usuniętej po przebiciu*Liczba opon usuniętych po przebiciu). Dane te mają jedynie charakter orientacyjny i mogą się różnić w zależności od parametrów wykorzystanych w symulacji. Firma Michelin nie ponosi odpowiedzialności za tę hipotezę symulacyjną, jeśli klient nie spełnia warunków przeprowadzonego testu.
(2) Źródło: CATERPILLAR QUARRY DAYS, 2017
(3) Źródło: Przewodnik konserwacji i użytkowania – Michelin 2017
* Badanie poziomu satysfakcji przeprowadzone wśród użytkowników rozwiązania Tirecare TPMS w okresie marzec–maj 2021 r.
** Z naszych filmów zawierających wypowiedzi